Кошик
148 відгуків
АКЦІЙНІ ПРОПОЗИЦІЇ ТУТ
+380 (63) 959-11-72
Інтернет магазин брендових аксесуарів Annashop.com.ua
Кошик

СУМКИ ФУРЛА

   Заснована ця кампанія незадовго після першої світової війни в кінці 20-х років. Її творці це сімейство Фурланетто, а саме чоловік і дружина. До того як відкрити магазин чоловік заробляв тим, мандрував і торгував всілякими жіночими «дрібничками», біжутерією та іншим. Він завжди мріяв створити щось більш вартісне, більш вишукане для задоволення потреб прекрасної половини.         Саме в ті роки був дефіцит привабливих, розкішних товарів, - наявний післявоєнний асортимент був мізерний і непоказний. Алдо (так звали чоловіка) дуже поспішав зайняти цю нішу і дати швидше споживача то в чому він потребує. 
     І ось сталося, але, на жаль, не так швидко як хотілося б, сім'я почала свою справу і організувала виробництво, у середині п'ятдесятих років чоловік відкрив магазин у провінції Болонья в Італії, де були представлені шкіряні сумки, а незабаром і аксесуари. Це був перший і найважливіший крок, який став передумовою для подальшого розвитку і успіху. Але як кажуть: «краще пізно, ніж ніколи». 
    Наступний крок у розвитку сімейного справи був зроблений лише в кінці сімдесятих. Його зробили вже їх діти: сини і дочки. Вони запустили нарешті першу офіційну колекцію шкіряних сумок з їх фірмовим логотипом «furla». Колекція була незвичайною, цікавою і не схожою на всі інші товари, які були в ті роки. Товари вироблялися з незвичних матеріалів – нейлону, гуми і інших, але це сподобалося споживачеві. По-перше, напрямок був авангардним; по-друге, доступним, оскільки матеріали були не дорогі. Ця колекція дозволила задовольнити (закріпити) наявних клієнтів і залучити нових.  Внаслідок чого успіх першої колекції не змусив себе довго чекати і прийшов миттєво! 
    В дев'яностих роках до розвитку сімейного бізнесу підключилося третє покоління: сини і дочки попереднього другого покоління і внесли свою вагому лепту. Вони мало того, що не погіршили рівень будинки моди, але і надали успішний поштовх до розвитку кампанії. Їх принципами було підтримання тонкого, вишуканого італійського стилю у виробах і розвитку бренду складової торгової марки. 
     Також наступні десять років були присвячені розвитку проекту з пошуку молодих талантів і талантів. Навіть була введена іменита премія для заохочення. 
        У двохтисячних роках модний будинок розширив сферу своєї діяльності шляхом впровадження у виробництво інших категорій продукції. Асортимент виробів був розширений, і під їх брендом почали виробляти фірмове взуття. Через рік, був підписаний договір з найбільшим виробником очок, і незабаром почався випуск ці фірмових аксесуарів, а через чотири роки не змусили себе чекати і годинник з написами бренду «фурла». Ці ексклюзивні аксесуари проводилися при співпраці з іменитим «citizen». В цей же час запустили виробництво чоловічій лінії - колекції чоловічих сумок і аксесуарів. Особливість принципів і поглядів правління цієї кампанії в тому, що: 
1) Приваблюють молодих талановитих художників для створення колекцій 
2) Создают уникальные товары, не похожие ни на какие другие, изделия (они привлекают потребителя, и все модницы себя ими баловали, особенно в послевоенное время); 
3)Використовують офісних співробітників і співробітниць кампанії для реклами, показу колекції та інших заходів
Господиня бізнесу черпає свою творчість з своїх творчих поглядів, способу життя. Вона любить спостерігати за молоддю: як вона поводиться, одягається, що любить і завжди воліє бути на крок попереду. Всі ці чинники об'єднуються з внутрішнім світом, і іншим, і так приходить натхнення.

    зараз її магазини налічують у 64 країнах світу, загальна кількість становить 290. .Тепер твоя черга дорогий клієнт взяти участь в творчості над собою!  Будь модним і стильним разом з Anna SHOP Мода і Стиль.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner